Archiwum 31 lipca 2008


lip 31 2008 Telstra i 3D TV
Komentarze: 1

3D TV w Telstra na nowo otwarte Centrum Executive Briefing się na pierwszej komercyjnej instalacji trójwymiarowy treści i technologii w Australia.

52-calowy wyświetlacz pozwala widzom zaangażowania z treścią 3D bez konieczności noszenia okularów polaryzacyjnego, i oczekuje się przyciągnąć uwagę konsumentów w środowiskach detalicznych zajęty.

Telstra's 3D TV znajduje się w obszarze jego odbioru Melbourne placówki i wyświetla krótką pętlę w dniach 15 - 60 - drugi wybudowanym specjalnie w tym celu, 3D wideoklipy.

Telstra CEO, Sol Trujillo, jest cechą wyraźnie powiedział na wyświetlaczu wyjaśnianie korzyści Telstra's Next Next G oraz sieci IP, jak również tego, co zwraca teleinformatycznego "Dalej wymiaru Pracy".

Inne treści zawiera klipy klipy uruchomienia produktu sponsora, marki wiadomości, edukacji i Telstra wiadomości.

3D jest tworzony i treści dostarczane przez Telstra's Retail Media Solutions partnera, premiera Digital Media.

Według dyrektora PDM Creative Julie Frikken, 3D produkcji wymaga sceny, które mają być zaprojektowane z odmiennych poglądów, za pomocą obrazu obliczana offsetu, aby utworzyć wizualne środowisko podobną do oka procesów codziennych.

Obrazy są następnie podzielone na wiele poglądów na powtórkę w wybudowanym specjalnie w tym celu wyświetlić panele 3D.

"Animator musi być coś do okulisty, jak również do zrozumienia i kapitan tych technik," she told iTnews.

"Okoliczności, w połowie gruntu i obiektów przewidywanych poza powierzchnię ekranu skutki są osiągane poprzez staranne rozmieszczenie obrazu, skalowanie, wymiarowych offsetu i użycia koloru."

Jeżeli uporządkowanego dobrze widać obiekty w prawdziwym wymiarowej przestrzeni, "powiedziała.

3D widzowie są niczym nowym, Frikken wyjaśnił, zwracając uwagę na ewolucję technologii z czerwonym i zielonym kolorowego szkła w 1950 w celu Polaroid-filtrowany okulary, które są aktualnie w użyciu.

W 3D TV osiąga to, co dała "święte Grail 3D", która jest 3D bez użycia okularów.

W 3D jest efekt osiągnięty za pomocą laserowej precyzji-wyryty obiektyw do łączenia wielu obrazów, w podobny sposób, jak pocztówka 3D tworzy głębokości od posiadania przenieść widza w obraz, aby wyświetlić oddzielne obrazy.

Frikken szacunki kosztów w 42-calowy telewizor 3D jednostki w zakresie od 10000 dolarów do 15000 dolarów w zależności od funkcji i producenta.

Ze względu na koszt produkcji, oczekuje, że technologia ta utrzyma się w sferę handlu detalicznego, firm i organizacji, a nie być dostępne dla konsumentów na jakiś czas.

specek : :