Komentarze: 1
3D TV w Telstra na nowo otwarte Centrum Executive Briefing się na
pierwszej komercyjnej instalacji trójwymiarowy treści i technologii w
Australia.
52-calowy wyświetlacz pozwala widzom zaangażowania z treścią 3D
bez konieczności noszenia okularów polaryzacyjnego, i oczekuje się
przyciągnąć uwagę konsumentów w środowiskach detalicznych zajęty.
Telstra's 3D TV znajduje się w obszarze jego odbioru Melbourne
placówki i wyświetla krótką pętlę w dniach 15 - 60 - drugi wybudowanym
specjalnie w tym celu, 3D wideoklipy.
Telstra CEO, Sol Trujillo, jest cechą wyraźnie powiedział na
wyświetlaczu wyjaśnianie korzyści Telstra's Next Next G oraz sieci IP,
jak również tego, co zwraca teleinformatycznego "Dalej wymiaru Pracy".
Inne treści zawiera klipy klipy uruchomienia produktu sponsora, marki wiadomości, edukacji i Telstra wiadomości.
3D jest tworzony i treści dostarczane przez Telstra's Retail Media Solutions partnera, premiera Digital Media.
Według dyrektora PDM Creative Julie Frikken, 3D produkcji wymaga
sceny, które mają być zaprojektowane z odmiennych poglądów, za pomocą
obrazu obliczana offsetu, aby utworzyć wizualne środowisko podobną do
oka procesów codziennych.
Obrazy są następnie podzielone na wiele poglądów na powtórkę w wybudowanym specjalnie w tym celu wyświetlić panele 3D.
"Animator musi być coś do okulisty, jak również do zrozumienia i kapitan tych technik," she told iTnews.
"Okoliczności, w połowie gruntu i obiektów przewidywanych poza
powierzchnię ekranu skutki są osiągane poprzez staranne rozmieszczenie
obrazu, skalowanie, wymiarowych offsetu i użycia koloru."
Jeżeli uporządkowanego dobrze widać obiekty w prawdziwym wymiarowej przestrzeni, "powiedziała.
3D widzowie są niczym nowym, Frikken wyjaśnił, zwracając uwagę na
ewolucję technologii z czerwonym i zielonym kolorowego szkła w 1950 w
celu Polaroid-filtrowany okulary, które są aktualnie w użyciu.
W 3D TV osiąga to, co dała "święte Grail 3D", która jest 3D bez użycia okularów.
W 3D jest efekt osiągnięty za pomocą laserowej precyzji-wyryty
obiektyw do łączenia wielu obrazów, w podobny sposób, jak pocztówka 3D
tworzy głębokości od posiadania przenieść widza w obraz, aby wyświetlić
oddzielne obrazy.
Frikken szacunki kosztów w 42-calowy telewizor 3D jednostki w
zakresie od 10000 dolarów do 15000 dolarów w zależności od funkcji i
producenta.
Ze względu na koszt produkcji, oczekuje, że technologia ta utrzyma
się w sferę handlu detalicznego, firm i organizacji, a nie być dostępne
dla konsumentów na jakiś czas.